.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بررسی وضعیت تملک راه های سوادکوه با حضور معاون رئیس جمهور
معاون پارلمانی رئیس جمهور از وضعیت تملک راه ها در سوادکوه بازدید کرد.

به گزارش شمال نیوز، سید محمد حسینی در راستای هفدهمین سفر استانی رئیس جمهور به مازندران و همراهی تعدادی از اعضای کابینه دولت صبح امروز در بازدید از مناطق مختلف سوادکوه، از وضعیت تملک راه در منطقه بالازیراب و دیوار حفاظتی امیرده پل سفید و دوربرگردان آزادمهر بازدید کرد.

حسینی در ابتدای سفر پس از حضور در مزار شهدای شهر زیراب و بازدید از طرح راهسازی محور سوادکوه با حضور در منزل شهید خلیلی و دیدار با خانواده شهید، دیداری با مردم برای رسیدگی به مشکلات داشت و دقایقی دیگر در جلسه شورای اداری شهرستان حضور می‌یابد.

در سفر استانی رئیس جمهور؛ نوری وزیر آموزش و پرورش به قائمشهر، خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی به چالوس، نوشهر و کلاردشت، عین اللهی وزیر بهداشت به نور و محمودآباد، ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی به بابلسر و فریدونکنار، وحیدی وزیر کشور به نکا و میاندرود، ضرغامی وزیر میراث فرهنگی به عباس آباد، تنکابن و رامسر، سجادی وزیر ورزش به سیمرغ و جویبار و سلاجقه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به بهشهر و گلوگاه سفر می‌کند.

حسینی معاون رئیس جمهور در امور مجلس به سوادکوه و سوادکوه شمالی، خزعلی معاون رئیس جمهور در امور بانوان، اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور و مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور نیز آقای رئیسی را در این سفر همراهی می‌کنند.

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.105 seconds.